sreda, 13. marec 2013

Simpatična rožica in hecna pikapolonica

Že nekaj dni je preteklo od pomembnega dogodka za dve kolegici sošolki, ki sta imeli zagovor diplome. In v ta namen sem jima podarila dve zanimivi in luštni broški. Simpatično rožico in hecno pikapolonico :) 

Naj v vam obudita POMLAD!

SIMPATIČNA ROŽICA

Iz DEBELEJŠEGA ZELENEGA FILCA sem izrezala obliko rožice, na predel cvetnih listov našila krogce iz TANJŠEGA BELEGA FILCA in v sredo krog iz MODREGA FILCA. Pri tem sem uporabila PREJICO RUMENE IN SIVE BARVE. S sivo sem se malo poigrala in naredila pahljačasti vzorec.

Ja, trenutno imam sam prejice treh barv :) Bo treba po nakupih.

Nato sem na filc pritrdila TRI KRASNE GUMBE iz mamičine zaloge ter hrbtno stran zakrpala s TANJŠIM RUMENIM FILCEM in nanj pritrdila OSNOVO ZA BROŠKO.



HECNA PIKAPOLONICA

Tale pikapolonica je nastala iz treh delov: OSNOVNO TELO, KRILA in JEZIČEK :)

Najprej sem iz DEBELEJŠEGA SIVEGA FILCA izrezala OBLIKO "KEGLJA" in nanj iz TANJŠEGA FILCA našila MODRE ČRTE na zadek ter BELI IN ČRNI OKROGLI KRPICI za oči. Telo sem napolnila z OSTANKI FILCA. Polnila sem z ostanki iz prejšnjih in prihodnjih šivanj - ta broška bo zeloooo velika in debela ;)- 15 x 10 cm. Bogi tisti, ki jo bo nosil :P Hec!

Potem sem iz DEBELEJŠEGA ZELENEGA FILCA izrezala kvadrat, ga prerezala po diagonali in polovički lepo zaoblila, da sem dobila dve KRILI. Na krila sem iz TANJŠEGA FILCA prišila TEMNO ZELENE pike, notranjo stran kril pa okrasila z OKRASNO BOMBAŽNO TKANINO. Krila sem obrobila z RUMENO PREJICO - in to je to!

Še jeziček. Izrez iz TANJŠEGA RDEČEGA FILCA v obliki črke "U" , obrobila s SIVIM SUKANCEM, ga položila v osnovno telo in zašila skupaj, da jeziček ne pade ven :)

Se pravi, osnovno telo sem obrobila, vanj še prej položila jeziček in na žuželkine lopatice, če se lahko tako izrazim, pritrdila krila, da se bo lahko pikapolonica svobodno gibala.

Ja, nogic nima - to bo v naslednji seriji ;) Pa tipalk tudi nima - drugič! :) 




Bzzz, bzzzz! :)

Natalkakotalka



4 komentarji:

  1. Kako lepe izdelke imaš - sem vesela da si se tega lotila!Morda se je malo mojega craftarskega entuziazma preneslo nate! :-)
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Res je, ti si bila med prvimi, ki so me navdušile z ročnim delom in ustvarjanjem.

      Izbriši