ponedeljek, 8. april 2013

PIKAPOKA gre na IZZIVa

Včeraj sem sešila tole lepotico PiKaPoKo :), ki se je danes tako lepo sončila na jutranjem sončku.



PiKaPoKa gre na IZZIV #79 - BARVNA INSPIRACIJA , kjer je iz palete potrebno uporabiti vsaj tri barve. Uporabila sem oranžno, zeleno in modro. Šla bo pa tudi na izziv, ki ga prirejajo ustvarjalke iz Srbije, ki so tematiko izziva prepustile nam : DEVETI IZAZOV - SLOBODNA TEMA. Moja tema je Pomlad. Skrajšni čas, da pride v naše kraje :)


PiKaPoKa kot modni dodatek :)


Pa lep sončen dan, ki naj ne bo zaspan ;)

Natalkakotalka

9 komentarjev:

  1. Krasna pikapolonica, ki jo lahko pripneš in te vedno spremlja.

    Prosim, izključi preverjanje z besedo pri komentarjih. Hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Uredila tole s komentarji, v redu, da si me opozorila. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo!

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu!

    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa in čisto pravih pomladnih barv :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna poka, pikic nima zato sem jo poimenovala le poka :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši