torek, 16. julij 2013

Kako narediti drsečo zanko za ogrlico?

Iz kamna, usnjene vrvice, akrilnih barv in malo domišljije je nastala spodnja ogrlica.



Kako narediti drsečo zanko? Pobrskala sem na Youtube in v drugo našla video, ki lepo prikazuje potek zankanja.



Uspela sem narediti zanko, ki odlično drsi :)



In še pogled na končni izdelek :)


Veselo zankanje :)

Natalkakotalka

2 komentarja:

  1. Joj čudovita ogrlica! In všeč mi je bil tudi video ki si ga našla! Ravno neke obeske delam pa bo taka vrvica prav prišla!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  2. Še enkrat jaz! Ne vem kako se imenuje ta "street artist" Je pač en tip iz Metelkove! Če ga bom videla ( ponavadi pride ob sobotah ko ni nobenega) ga bom vprašala!
    Lep pozdravček
    DOLORES
    (tale google+ je tako kompliciran sem komaj našla kje so objave! Huh! :-) )

    OdgovoriIzbriši