petek, 6. december 2013

Ustvarjanje letošnjega adventnega venčka

Izmed vseh razstavljenih pripomočkov, ki so mi dali navdih sem izbrala le nekatere.


Lesene deskice sem položila križ-kraž, dve spodaj in dve zgoraj.


Lepe bele svečke okrasila z olivno zelenim sukancem s pomočjo "nevidnega" lepila in ...


...jih pritrdila na deskice z močnejšim lepilom. Na stičišču deščic sem dodala kapice želodov in lešnike, ki so jih skoraj v celoti pohrustale veverice :) In še dekorativni trak.



Advent se začne četrto nedeljo pred božičem in se konča na božični večer, 24. decembra. Beseda advent pomeni "prihod" in tako se v tem času spominjamo rojstva Jezusa in pričakujemo njegov drugi prihod. 

Kaj več o adventu si lahko preberete TUKAJ, od koder sem si sposodila zgornje besede.



Lp, Natalkakotalka

Ni komentarjev:

Objavite komentar