ponedeljek, 4. marec 2013

Moj telefon potrebuje novo oblekco

Zaščitna oblekca mojega telefona je bila že zelo dotrajana in potreba po novi oblekci se je kazala tudi že na obrazu mojega telefona. Stare oblekce vam ne morem pokazati, saj je že davno romala v koš, ampak je spodaj dokaz, da brez oblekce ne gre - moj žalosten telefon, ki je že rahlo zgledal jezno, ko ga nobena krpica ni varovala in grela. 


IDEJO za izboljšanje počutja dragega telefona sem našla tukaj na Flickr-ju. Čudovite oblekce.

Pa pojdimo na delo!

Tole je material, ki sem ga UPORABILA

  • DEBELEJŠI SIVI FILC (0,5 cm)
  • OKRASNA TKANINA iz BOMBAŽA
  • PREJICI SIVE in RUMENE barve
  • SIVI SUKANEC
  • ZELENI TANJŠI FILC (1-2 mm)
  • OKRASNA ROŽICA
  • MAJHEN GUMB



Za glavnino sem potrebovala sivi filc in okrasno tkanino z rožicami. Mere izrezanega filca in tkanine so približno 14,5 cm v dolžino in 9 cm v širino. Mere so večje od torbice za moj telefon, saj bi v tako torbico lahko položila tudi iPhone :). Ampak bolje preveliko, kot premalo in če si premislim, lahko dam v takšno torbico tudi fotoaparat manjše dimenzije. Skratka multi - praktično ;)

Izrezane dele filca in tkanine sem položila v "sendvič" položaj, tako da je tkanina šunka in sir ter filc polnozrnata štručka :) Tkanina bo predstavljala notranjo dekoracijo torbice. Vse skupaj sem zašila s sivo prejico in obrobila, da sem dobila tole:



Zdaj pa še dekoracija sprednjega dela torbice. Iz okrasne tkanine sem izrezala obliko piščančka (širine 6 cm in dolžine 5 cm), nanj zašila iz zelenega filca izrezano "perut" (3 cm x 2 cm) ter ga s sivim sukancem pritrdila na sprednji del, približno na sredino torbice. Z rumeno prejico sem mu naredila še nogice.

In še pika na "i", rožica z modrim gumbkom. 



In VOILA! Tukaj je moja nova torbica in moj telefon je presrečen :)

Da bo pa še bolj zabavno, bomo pa to novo oblekco poslali na Izziv # 76 - Šivanje, ki ga prireja



Natalkakotalka :)





8 komentarjev:

  1. Poredna punčka si, ker mi nisi nič sporočila da imaš ustvarjalni blog! Tole svojo idejo bi lahko prijavila na izziv Craftalnice, ki je tokrat šivanje - mislim da imaš danes še do polnoči čas - pohiti ker je res luštna ideja! Pa javi se mi kaj!!!!
    Pozdravček
    D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, zanimivo! :) Blog je še v povojih...hehe. Bom poskusila z izzivom na Craftalnici! Hvala za idejo!

    Se slišma! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj telefonček je dobil krasno oblekico! Lepo si šivala :-))
    Hvala, ker si se nam pridružila v CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala :) Zahvala gre Candarian, ki me je spomnila na vaše izzive. Sama sem jih že videla, vendar sem tokrat skoraj pozabila. Od zdaj naprej več ne bom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla.
    Krasno si zašila in okrasila plašček za telefon.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala! :) Upam, da bo padel še kak "šivalni" izziv :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si šivala, in tvoj telefonček je upravičeno spet nasmejan. Krasna objava in nazoren prikaz dogajanja me je zelo zabaval.
    Hvala, da si se nam pridružila v šiviljskem izzivu; Lili

    OdgovoriIzbriši