nedelja, 3. marec 2013

Špangica se okrasi


Že nekaj časa imam v laseh navadno črno sponko za lase "špangico". Sej je klasika, ampak se je kmalu naveličaš ali pa želiš kaj novega. V bližnji trgovini za ustvarjanje sem kupila komplet raznobarvnih filcev + še kakšno drobnarijo. Idejo kako bi špangico olepšala pa sem dobila, ko sem naletela na spodnjo slikco. 


Gumbov še takrat nisem imela (morala sem še obiskati našo mami, ki vem, da ima nekaj zanimivih na zalogi :)), ampak sem kot dekoracijo uporabila rožce, ki se kupijo v kompletu mešanih svetlečih rožic/zvezdic (rožic na sliki ni, ker sem jih že pobrala ven). 


Tako! Zdaj bom pa začela s postopkom spreminjanja dolgočasne špangice v lušno veselo špangico.
Postopek bo hiter, kajti tole špangico sem naredila že pred časom, postopka pa nisem slikala po korakih, ampak samo toliko, da vam pokažem kakšen material sem uporabila za olepšanje.

KAJ SEM UPORABILA?  Podobno črno špangico, kot je na sliki s srebrnimi pikicami, prejici Runolist modre in sive barve, okrasne rožice ter tanek moder filc.


Na koncu, ko zašiješ dva kroga ( premera 3 cm), ju napolniš z ostanki filca, nanj pritrdiš lepo rožco in vse skupaj pritrdiš še na špangico, pa nastane takšna lepa "nova" špangica za na žur v modrem :)



Natalkakotalka



Ni komentarjev:

Objavite komentar